KILKA WAŻNYCH ZDAŃ

Miłosz Brzeziński, Życiologia, Warszawa 2017, s.50.

Cześć.

Początkowo miałem zamiar dać Wam inny, gotowy wpis - przemyślany, zaplanowany i poprawiony. Jednakże kilka dni temu mój zamysł wziął w łeb, a wszystko przez pana Miłosza Brzezińskiego i jego książkę "Życiologia". Jest to cudna rzecz, mówiąca wprost o tym, co ważne - nie mentorska, nie waląca w łeb wykładniami przykładnego istnienia, lecz spokojna, stonowana i dająca pole do myślenia.

Ale, ale... Nie jestem recenzentem.

Otóż, w książce tej znalazłem fragment, wciśnięty między rozdziałami, jakby przy okazji, tylko po to, by się zatrzymać oraz zastanowić.

I chyba nie muszę niczego więcej dodawać. Wystarczy przeczytać zawarte w nim słowa. I trzymać się nich. Z całych sił i całym sercem. Należą bowiem do tej grupy zdań, które nie brzmią jak wyjęte wprost z memów lub złotych myśli, odnajdowanych w czeluściach Internetu.


Obiecałem sobie, że będę się ich trzymał naprawdę mocno. I nie mam zamiaru puścić!!!


Zostawiam Was ze słowami Leszka Kołakowskiego. Pomyślcie o nich w wolnej chwili. Pozwólcie im w Was istnieć.

Do przeczytania (już w pełni zaplanowanego 😋😋😋).


PS: Napiszcie, co myślicie o zdaniach, które znajdują się na załączonym zdjęciu. Czekam na wszelkie Wasze słowa i uwagi.
PS2: Subskrybujcie, czytajcie, piszcie, co Wam się podoba.



A tak (przy okazji) rzućcie okiem na ten LINK. To wyjątkowy wpis - kolejny tego dnia :) Wow, nie?

Komentarze

  1. Cieszę się. Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieję, że jest tam kilka dobrych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz