TALENT FRIENDLY TEACHER (The Best Of)


Czołem.

Wiem, że parę chwil wcześniej udostępniłem mój post na ten weekend. Pomyślałem sobie jednak, że dobrym pomysłem byłoby to, abym dorzucił jeszcze zapis webinarium, które miałem przyjemność współprowadzić dla Personnel Training Institute. Jeśli tylko klikniecie poniższy film, zobaczycie to, czym obecnie się fascynuję, co mnie nakręca - wszystko razem zebrane w swoiste THE BEST OF! Wiele z poruszanych wątków będzie przypomnieniem tego, co wcześniej proponowałem we wpisach na tym blogu - stąd też postanowiłem podzielić się z Wami również tym zapisem, niejako podsumowując moje dotychczasowe stukanie w klawisze :)

Tak więc - jeśli tylko macie ochotę, kliknijcie poniższy film, popatrzcie, posłuchajcie. Jeśli tematy wydadzą się Wam znajome - znaczy to, że czytacie mój blog na bieżąco (za co dziękuję). Jeśli znajdziecie coś nowego - kliknijcie na archiwum po prawej stronie i przejrzyjcie znajdujące się tam wpisy.

A jeśli interesuje Was bycie Talent Friendly Teacher, zapraszam do PTI. Może i Was nakręci to do nowego spojrzenia na rzeczywistość.

Pozdrowionka serdeczne i do przeczytania za tydzień. Skromniejszego :)



Komentarze