ROZGZREWAJĄCA AKTUALIZACJA

Czołem.

Wiem, że zgodnie z moim wewnętrznym planem publikuję nowy wpis w każdy weekend, lecz dziś rano znalazłem takie maleństwo na Pinterest i po prostu musiałem je tutaj wrzucić. Z pewnością  każdego dnia widujecie różności podobne do tego, co znajdziecie poniżej i nie zrobi ono na Was większego wrażenia. Jestem tego w pełni świadom.

Jednakże, gdy spojrzałem na ten cytat, uśmiechnąłem się, delikatnie, może nawet i marzycielsko... Ale chyba w sposób odpowiedni dla słów zawartych w poniższym linku, jakże odpowiadających charakterowi bloga BLISKOMI. 

I ten mój uśmiech sprawił, że szybko wystukałem ten mini-post.

Autorka słów doskonale trafiła w to, co gra w mojej głowie. 

https://pin.it/mjsygbmquu2pr7

Jeśli macie takie cytaty, podzielcie się nimi ze mną. Z radością na nie spojrzę. 

Do przeczytania w weekend.

Komentarze