Let's start!

Czołem. Siedziałem i myślałem nad tym, czy zabrać się za pisanie bloga. Z jednej strony jakiś wewnętrzny ogień, który zawsze pcha mnie "na ślepo" w ramiona nowych pomysłów mówił, żebym się nie wahał - ot tak, bez namysłu - parę "pyk-pyk" w klawiaturę i gotowe, bo to przecież proste. Jednak (całe szczęście) istnieje we mnie ten drugi głos, który mogę nazwać Wyciszaczem - on to właśnie puka się w czoło i mówi, żebym się uspokoił i najpierw pomyślał. Ha, pomyślał - ale nad czym?

Po pierwsze - wizualizacja. Miliony stron oferują bardzo proste zbudowanie bloga. To prawda, lecz ja chciałem mieć coś ślicznego, fajowego, bardzo nowoczesnego, żeby tam coś się nakładało, przechodziło w coś innego, jakieś banery, czy jak to się nazywa po informatycznemu. Obrazy, czysta magia. Kiedy jednak zacząłem działać na dwóch stronach internetowych oferujących tego typu usługi (FREE OF CHARGE!), zauważyłem, że bardziej mnie to męczyło, niż radowało. Więcej musiałem myśleć nad tym, czy blog ma mieć jakieś tam płynne tło, czy czcionki w odcieniu indygo, nie, nie, nie!!! Ja chciałem pisać blog, a nie dekorować mieszkanie. Dlatego też postanowiłem przerzucić się na platformę szybką i dość bezbolesną. Jeśli nie jest zbyt pięknie - przepraszam, może z czasem coś poprawię... Z naciskiem na "może" :)

Po drugie - treść. O, tu jest ciekawiej. Bo o czym chcę pisać? Nie będę się nad tym rozwodził, bo wszystko wypłynie z moich kolejnych wpisów...

Uczę innych (wow, nauczyciel!) i zauważam, że samo nauczanie nie jest tylko procesem wkuwania i wpajania wiedzy. Jest to proces wewnętrzny, który z jednej strony daje informacje, ale z drugiej pozwala na rozwój emocjonalny, psychiczny... 
Nie jestem psychologiem, co pewnie niejednokrotnie podkreślę, stąd też nie będę operował żadnymi terminami i mądrościami. Będę chciał podzielić się z Wami tym, co sam zauważam, co nakręca mnie na to, by dalej uczyć, jak wspaniale jest motywować, ale również jak cudnie jest być motywowanym przez innych. Będę podawał linki do tych stron, które mogą zainteresować tych, którzy nie chcą się zatrzymać w miejscu. Będę prezentował narzędzia, które sam stosuję. Będę chaotyczny? Pewnie czasami tak...

Pragnę uczyć siebie i innych, wzmacniać poprzez chwile zwykłego kontaktu belfer-uczeń poczucie swojej wartości i wartości innych. To jest właśnie to!!! I ten blog stanowi część mojego planu.

Cytując panią Caitlin Moran:

"Some people aren't just people
but a place
a whole world
sometimes you find someone
you could live in for the rest of your life"

Jak często będę publikował? Myślę, że raz w tygodniu w weekend możecie się spodziewać paru słów ode mnie. 
Jeśli chcecie - piszcie. Jeśli chcecie - subskrybujcie. Zapraszam!

Do przeczytania...

Komentarze